Регламент
В конкурсната програма на НОМ 2019 е включен практически казус, предложен от А1 България ЕАД. Студентите се разпределят в два екипа от по трима участника – бакалаври, магистри и чуждестранни студенти, които се обучават по програма Еразъм +. Екипите трябва да разработят обосновано решение на казуса и да го защитят пред жури на олимпиадата, съставено от маркетинг мениджъри на А1 и преподаватели.
Тематични направления в бизнес казуса на А1:
- Състояние и тенденции на пазара на телекомуникационни услуги
- Промяна в потребителските навици и предложенията на телекомите
- Промяна в качеството на обслужване
- Внедряване на нови технологии, които да отговарят на изискванията на дигиталната ера
Критерии за оценка:
Оценките могат да бъдат от 1 до 5 (1 най-ниска оценка, 5 - най-висока оценка)
- Разбиране на задачите, поставени в казуса
- Правилна оценка на ситуацията
- Добре формулирани цели
- Аргументация на предложението
- Степен на изпълнимост на предложението (реалистичност)
- Оформление на работните файлове (вкл. графики, таблици и др.)
- Атрактивност и оригиналност на представянето на проекта
Работен език: български
Наградният фонд е осигурен от: А1